GS1

‘Sayıyla Galip Gelirsin’

Global Standartlar Vakfı Türkiye, iletişim stratejisi, marka itibarı yönetimi, tasarım materyalleri üretimi ve 112 ülke katılımıyla ilk kez Türkiye’de gerçekleştirilen GS1 Genel Kurul Organizasyonu iletişim çalışmaları için ajansımız Publicad’i görevlendirmiştir.

Bu süreçte, iletişim uzmanlarımız tarafından belirlenen ‘Sayıyla Galip Gelirsin’ yerel mottosu, ‘Ticaretin Küresel Dili’ GS1 küresel mottosuyla birleştirilerek kullanılmıştır.

GS1’e üye 112 ülke içinde ilk kez GS1 Türkiye, Publicad tarafından tasarlanan ve uluslarası tescili alınan ‘KODi’ taşıyıcı tiplemesiyle tüm iletişim mesajlarını vermiş ve kurum tarafından tüm etkinlik ve iletişim materyallerinde düzenli kullanım kararı alınmıştır.

GS1 Türkiye Genel Kurulu’nda da KODi taşıyıcı tiplememiz, tüm saha alan uygulamalarının  yanı sıra, led ekranlarda yapılan tüm hareketli görsellerde de başarı ile kullanılmıştır.

Yine ilk kez GS1 Türkiye Genel Kurulu’nda özel ve özgün bir ses kimliği oluşturulmuştur. Bu ses kimliği İstanbul teması ile birleştirilerek tören hareketli görsellerinde başarı ile kullanılmıştır.

GS1 Türkiye Genel Kurulu ses kimliği, Mete Artun ve Utar Artun tarafından hazırlanmıştır. Utar Artun Grammy Müzik Ödülleri (58th Grammy Awards) Organizasyonunda jüri olarak katılım sağlamış ve halen ABD’de çalışmalarını sürdüren önemli bir Türk müzik bestecisidir.

‘Ticaretin Küresel Dili’ GS1

Marka Konumlandırma
Görsel Kimliklendirme
İletişim Tasarımı

KODİ Explainer
#sayıylagalipgelirsin

KODİ Explainer
#youwinwiththepowerofnumbers